Poniższy zbiór zasad został opracowany w celu zapewnienia jak najwyższych standardów bezpieczeństwa w związku z korzystaniem z usług hotelu Ruben****. Jego przestrzeganie jest obowiązkiem każdego gościa hotelowego – jest to bezwzględnie ważne ze względu na ochronę zdrowia gości oraz naszego personelu. Zasady stanowią integralną część Regulaminu usług hotelowych.
Limit gości hotelowych
- Organizator informuje, że zgodnie z aktualnymi ograniczeniami wynikającymi z przepisów prawa hotel Ruben**** udostępnia maksymalnie 75% pokoi do odwołania.
- Ograniczenia liczby udostępnianych pokoi nie stosuje się do pobytu gości będących:
- w pełni zaszczepionymi przeciwko COVID-19;
- żołnierzami Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej;
- funkcjonariuszami albo żołnierzami Służby Wywiadu Wojskowego lub Służby Kontrwywiadu Wojskowego;
- pracownikami cywilnymi Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, Służby Wywiadu Wojskowego lub Służby Kontrwywiadu Wojskowego;
- żołnierzami wojsk sojuszniczych, przebywającymi czasowo w Rzeczypospolitej Polskiej;
- uczestnikami zorganizowanego pobytu grup dzieci do ukończenia 12. roku życia;
- Osobami w pełni zaszczepionymi przeciwko COVID-19 są osoby, którym wystawiono zaświadczenie o wykonaniu szczepienia ochronnego przeciwko COVID-19 szczepionką, która została dopuszczona do obrotu w Unii Europejskiej i upłynęło co najmniej 14 dni od wykonania tego szczepienia.
- W związku z powyższymi ograniczeniami, hotel Ruben**** jest uprawniony do weryfikowania uprawnienia gościa do skorzystania z pokoju hotelowego pomimo przekroczonych limitów wskazanych przez przepisy prawa, prosząc o potwierdzenie spełnienia jednego z warunków wskazanych w ust. 2. Brak potwierdzenia uprawnień, będzie skutkował odmową zameldowania gościa w przypadku przekroczenia ustalonych w przepisach limitów udostępnionych gościom pokoi.
- Pracownicy hotelu w momencie rezerwacji pokoju, w celu ustalenia aktualnego obłożenia pokoi hotelowych, poproszą gościa o złożenie oświadczenia w zakresie zaszczepienia przeciwko COVID-19 osób.
- Podanie informacji jest dobrowolne, w przypadku odmowy, gość jest uznawany za osobę, która nie została zaszczepiona przeciwko COVID-19.
- W dniu meldunku gość zostać poproszony przez pracownika hotelu o potwierdzenie zaszczepienia przeciwko COVID-19 poprzez okazanie certyfikatu potwierdzającego zaszczepienie. Pracownik hotelu może zweryfikować poprawność certyfikatu korzystając z rządowej aplikacji „Zaszczepieni”.
Zasady ogólne korzystania z usług hotelowych
1. Z usług hotelu Ruben**** mogą korzystać tylko i wyłącznie osoby zdrowe, bez objawów chorobowych.
2. Jeżeli w domu zamieszkania gościa przebywa osoba na kwarantannie lub objęta izolacją, nie wolno korzystać z usług hotelowych.
3. Każdą niepokojącą sytuację, w tym nagłe złe samopoczucie należy niezwłocznie zgłaszać pracownikom hotelu Ruben****, jest to bardzo ważne ze względu na konieczność zapewnienia właściwej ochrony pozostałych gości hotelowych oraz personelu.
4. Należy niezwłocznie informować pracowników hotelu Ruben **** o zaobserwowanych objawach chorobowych u innego gościa, aby mogli podjąć niezbędne działania.
5. W pomieszczeniach ogólnodostępnych gości obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa na zasadach określonych w przepisach prawa.
6. Gość jest zobligowany do zachowania obowiązujących na terenie zasad higieny, a w szczególności do zakrywania ust i nosa na terenie Restauracji Hotelowej.
Złe samopoczucie
1. Goście, którzy w trakcie korzystania z usług hotelowych stwierdzą u siebie objawy chorobowe, powinni niezwłocznie poinformować o tym fakcie pracowników hotelu Ruben****, aby ustalić zasady postępowania na tę okoliczność.
2. Objawami chorobowymi są w szczególności podwyższona temperatura lub gorączka, kaszel i/lub duszności. W takim wypadku należy bezwzględnie odizolować się w pokoju hotelowym do momentu otrzymania instrukcji postępowania od pracowników hotelu.
3. Osoba, która stwierdza u siebie objawy chorobowe powinna bezwzględnie zasłaniać nos i usta podczas kontaktu z innymi osobami.
Dystans społeczny i higiena
1. W pomieszczeniach ogólnodostępnych należy zachować dystans społeczny i ograniczać zbędne kontakty, jak podawanie rąk, przytulanie, całowanie na przywitanie.
2. Należy regularnie myć ręce, a także dezynfekować ręce i przedmioty, z których się korzysta tak często, jak to jest możliwe.
3. Podczas dezynfekcji urządzeń elektronicznych zalecamy ostrożność, aby ich nie uszkodzić.
4. Należy unikać zatłoczonych miejsc, które mogą narazić na zbyt bliski kontakt z innymi osobami.
5. Należy unikać dotykania twarzy dłońmi.
6. Należy kichać w łokieć lub chusteczkę, którą niezwłocznie należy wyrzuć do kosza na śmieci.
Ochrona danych osobowych w związku z pytaniem o zaszczepienie przeciwko COVID-19
- Administratorem danych osobowych jest AMP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Al. Konstytucji 3 Maja 1 A, 65-805 Zielona Góra, właściciel Ruben Hotel Zielona Góra, będąca właścicielem hotelu Ruben****.
- W celu skorzystania ze swoich praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z administratorem: listownie, telefonicznie: +48 68 456 70 70 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: hotel@rubenhotel.pl
- Dane osobowe gości będą przetwarzane w celach związanych ze świadczeniem usług hotelowych w sposób zgodny z aktualnymi ograniczeniami wynikającymi z zagrożenia chorobą COVID-19, w szczególności zapewnienia bezpieczeństwa gości, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi przez okres do roku czasu po skorzystania z usługi hotelowej.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione do tego na podstawie przepisów prawa, a także podmioty zapewniające wsparcie techniczne dla systemów informatycznych hotelu w zakresie niezbędnym do tych czynności.
- Każdy gość ma prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania na podstawie i zgodnie z art. 15-22 RODO.
- Każdy gość ma prawo wniesienia skargi na sposób przetwarzania przez administratora do Prezesa UODO (uodo.gov.pl)
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do spełnienia wskazanego celu.